ТОП-4 класи у реєстрації торгової марки
Класи МКТП для реєстрації торгової марки
Ігор Кондратюк
Патентний повірений
При виборі класу важливо дотримуватися наступних постулатів:
- Класи, в яких здійснена реєстрація – це і є права Заявника!
Наприклад, Ваш знак "АБСД" отримав реєстрацію у 09-му класі. Згідно з переліком товарів, зазначеним у Вашому Свідоцтві, наприклад, Ваша реєстрація торговельної марки, наприклад, у 09 класі МКТП для таких товарів, як комп'ютери та програмне забезпечення. Це означає, що у Вас є право виробляти та продавати комп'ютери та програмне забезпечення під позначенням (назвою) "АБСД". І все. Для виробництва холодильників, кондиціонерів, телевізорів чи пральних машин знак "АБСД" не захищений.
Теоретично, Ви можете випустити кондиціонери під назвою "АБСД". Але де гарантія того, що вклавши величезні гроші, Ви не отримаєте проблему розміром з усі вкладені кошти?
Додати класи у Свідоцтво неможливо! Якщо Ви отримали реєстрацію знаку "АБСД" для комп'ютерів, але не отримали реєстрацію, наприклад, для таких товарів, як кондиціонери, то всю процедуру реєстрації торгової марки прийдеться проходити заново. - Вибір класів для реєстрації торгових марок краще довірити Патентному повіреному.
Замовити реєстрацію торгової марки з нами!
Зателефонуйте 0987733353, напишіть у Telegram, у Viber або у Skype.
Класи – лідери реєстрації торгових марок 2011 року
Однозначно, що кількість знаків, зареєстрованих у цьому конкретному класі МКТП, говорить про його популярність для бізнесу. Тому розуміння ситуації з кількістю зареєстрованих знаків у класі допоможе бізнесменам дійти певних висновків.
В першу чергу, напрошується перевірка кількості торгових марок, зареєстрованих у найбільш рекламованих класах. Статистика зареєстрованих ТМ представлена на 20.07.2011 р. А за посиланням далі - є повний опис процедури реєстрації торгової марки.
1 місце - Клас 05: Фармацевтичні та ветеринарні препарати; гігієнічні препарати для медичних цілей; дієтичні речовини для медичних цілей; дитяче харчування; пластирі, перев'язувальні матеріали; матеріали для пломбування зубів та виготовлення зубних зліпків; дезінфікуючі засоби; препарати для знищення шкідливих тварин; фунгіциди, гербіциди.
За національною процедурою у 05-му класі зареєстровано цілих 21.599 знаків, навіть більше чим для алкоголю!
А за міжнародною процедурою реєстрації ТМ зареєстровано ще більше - 22.585 знаків. Разом 05-й клас дав 44.184 зареєстровані ТМ!
Отже, за кількістю зареєстрованих брендів лідирує Клас 05! Це зрозуміло: найважливіше для людини – це нівелювати ту шкоду, яку нам з Вами завдали погана екологія, неякісна їжа, не кажучи вже про пиво та алкоголь, про які напишемо нижче.
А тепер 2 місце - Клас 29: М'ясо, риба, птиця та дичина; м'ясні екстракти; овочі та фрукти консервовані, сушені та піддані тепловій обробці; желе, варення, узвари; яйця, молоко та молочні продукти; олії та жири харчові.
Люди їли, їдять і будуть їсти, причому бажано – не менше трьох разів на день. За національною процедурою у 29-му класі зареєстровано 12.717 знаків, навіть більше ніж для алкоголю!
Плюс за міжнародною процедурою реєстрації пройшли реєстрацію 7.903 знаків. Разом 29-й клас дав 20.620 торгових марок! Так що їмо, мабуть, ми більше, ніж п'ємо та куримо!
3 місце - Клас 33: Алкогольні напої (за винятком пива).
Отже, на середину 2011 року за національною процедурою у 33-му клас зареєстровано 13.460 знаків.
Плюс за міжнародною процедурою ще зареєстровано 5.970 знаків. Разом 33-й клас дав 19.430 торгових марок, охочих, щоб ми пили, п'яніли та раділи життю!
Максиму Горькому приписують відомий афоризм: "Тих, хто п'є багато - я розумію. Тих, хто п'є мало - я поважаю. Тих, хто не п'є зовсім - я боюся!". Не можна не повірити такій завзятій людині! Але безперечний і той факт, що слов'янські народи споювали, споюють і будуть споювати. Та й бізнес у цій сфері дуже активний.
Інформація для роздумів. Як повідомляє Департамент контролю за виробництвом та обігом спирту на сайті Державної податкової адміністрації, станом на 31 грудня 2010 року в Україні діяло 329 ліцензій на виробництво алкогольних напоїв та тютюнових виробів. У тому числі на виробництво спиртів (спирту етилового, спирту коньячного, спирту плодового, спирту-сирцю виноградного, спирту-сирцю плодового, спирту етилового ректифікованого виноградного, спирту етилового плодового ректифікованого) 98 ліцензій.
На виробництво алкогольних напоїв 220 ліцензій, з яких:
50 - лікеро-горілчані вироби;
20 - змішані (ЛВП + виноробна продукція);
90 - виноробна продукція (виноматеріали + вино);
60 - виноматеріали.
Водночас, 363 ліцензії діяли на право оптової торгівлі алкогольними напоями, 70 - на право оптової торгівлі тютюновими виробами, 43 - на право оптової торгівлі сидром та пері, 3 - на право оптової торгівлі спиртом етиловим.
100685 ліцензій діяло на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та 91364 - на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами.
Замовити реєстрацію торгової марки негайно!
4 місце - Клас 32: Пиво; мінеральні та газовані води та інші безалкогольні напої; фруктові напої та фруктові соки; сиропи та інші суміші для виготовлення напоїв.
За національною процедурою у 32-му класі зареєстровано 12.000 позначень.
Плюс за міжнародною процедурою ще зареєстровано 6.601 позначення. Разом 32 клас дав 18.601 ТМ, охочих, щоб ми пили, п'яніли та раділи життю. Максиму Горькому приписують відомий афоризм: "Тих, хто п'є багато - я розумію. Тих, хто п'є з розумом - я поважаю. А ось тих, хто не п'є зовсім - я боюся!". Не можна не повірити такій завзятій людині!
Чи може держава відмовитися від алкогольно-тютюнових грошей? Навряд.
Як повідомила 18 липня 2011 року Прес-служба ДПАУ України, за І півріччя 2011 року надійшло до місцевих бюджетів чимало відрахувань - 377 млн. грн. від ліцензування виробництва та обігу спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів.
Від ліцензування виробництва надійшло 116,2 тис. грн. (132,3% плану), оптової торгівлі – 69,2 млн. грн. (99,5% плану), роздрібної торгівлі – 307,7 млн. грн. (107,3% плану).
Станом на 1 липня 2011 року діяло 195 092 ліцензії. З них на виробництво спирту – 57 ліцензій, виробництво тютюнових виробів – 12, виробництво алкогольних напоїв – 200, оптової торгівлі – 542, роздрібну торгівлю – 194281.
До загального фонду Державного бюджету за січень-червень 2011 року надходження коштів склали 379,5 млн. грн. (106,2%). У червні 2011 року до загального фонду Державного бюджету надійшло 74280,2 тис. грн., або 112,1%.
Як бюджету відмовитись від таких грошей? Ніяк...
ТОП-4 класи МКТП на кінець 2022 року
Пройшло понад 11 років із моменту аналізу статистики на середину 2011 року. Бізнес в Україні розвивався, народжувався та вмирав. Що змінилося за цей час у перевагах бізнесу згідно з активністю реєстрацій у Класах МКТП?
Дивимось на Рейтинг ТОП-4 станом на 31.12.2022
1 місце – Клас 05.
За національною процедурою в 05-му класі зареєстровано цілих 43.496 знаків. А це – набагато більше, ніж для алкоголю!
А за міжнародною процедурою зареєстровано ще більше – 38.004 знаки.
Разом у 05-му класі на кінець 2022 року - 81.500 зареєстрованих ТМ!
2 місце - Клас 29.
Люди так само їли, їдять і будуть їсти, при чому бажано - не менше трьох разів на день. Цікаво, наскільки бізнес готовий витрачати сили задоволення цього попиту.
За національною процедурою у 29-му класі зареєстровано 23.539 знаків, що трохи менше, ніж для алкоголю!
Плюс міжнародну реєстрацію пройшли 7.903 знаки.
Разом 29-й клас має на кінець 2022 року 36.693 зареєстрованих знаків! Так що їмо, мабуть, ми все ж охочіше, ніж п'ємо і куримо!
Шановне 3 місце - Клас 33: Алкогольні напої (за винятком пива).
Отже, на кінець 2022 року за національною процедурою у 33-му класі зареєстровано 23.948 знаків.
Плюс за міжнародною процедурою реєстрації ще зареєстровано 10.341 знак. Разом 33 клас дав 34.289 брендів, охочих, щоб ми пили та п'яніли!
4 місце – той же Клас 32: Пиво; мінеральні та газовані води та інші безалкогольні напої; фруктові напої та фруктові соки; сиропи та інші суміші для виготовлення напоїв.
За національною процедурою у 32-му класі зареєстровано 19.586 позначень.
Плюс за міжнародною процедурою ще зареєстровано 11.102 позначення.
Разом 32-й клас на кінець 2022 – початок 2023 року дав 30.688 ТМ, які втамовують спрагу, а деякі з них - навіть п'янять.
Якщо бізнес на щось витрачає більше грошей, то це комусь треба?)
© Співавтори: Ігор Кондратюк та Оксана Власюк, 2011-2023
Можливо, Вам також будуть цікаві Статті:
• Що реєструвати як торговельну марку? Слово, зображення або комбінований знак?
• Упаковка – як частина іміджу, частина сприйняття бренду Споживачем. Упаковка – це важлива складова для успішного просування товарів підприємства. А тому увага до бренду на ній має бути особливо ретельною.
• Патентний повірений Кондратюк Ігор Вікторович. Стаття знайомить Вас із одним із фахівців у праві інтелектуальної власності – Повірений України Кондратюк Ігор Вікторович. Милості прошу, шановні Пані та Панове, почитати.
Ми охоче будемо працювати для Вас!