Реєстрація торгової марки
Україна, Євросоюз та всі країни світу
RU
UA

Реєстрація торгової марки в Україні


Реєстрація торгової марки з Патентним повіреним

торгова марка свідоцтво


Реєстрація торгової марки в Україні - це процес проходження спеціальної, законодавчо передбаченої процедури (експертизи) заявленого Знаку.
Починається ця процедура з подання заявки на видачу Свідоцтва.
Далі слідує експертиза заявленого позначення. І закінчується процедура – внесенням Знаку до Державного реєстру Свідоцтв на знаки (Державний реєстр Свідоцтв на знаки для товарів і послуг) та видачею Свідоцтва. І ось тільки після внесення до Реєстру, ця ТМ – Ваша!


Як ЛЕГКО та ПРОСТО зареєструвати ТМ?

Все - дуже ПРОСТО! Адже з нами отримання Свідоцтва проходить ЛЕГКО! Ми вже зареєстрували понад 5300 знаків для наших Клієнтів! І для Вас – теж зареєструємо!
Для того, щоб розпочати процедуру, Вам потрібно зробити ТРИ прості кроки:

  1. Крок 1. Повідомте нам дані про себе та про Знак. Для цього:
    • Просимо Вас завантажити файл архіву. Потім розархівувати його, заповнити відповідну Анкету та надіслати нам її на info@tm.ua. Не вийшло? Зв’яжіться з нами, телефони – нижче!
    • Або напишіть нам на e-mail info@tm.ua лист простого змісту. Наприклад: Потрібна прискорена (або стандартна) реєстрація торгової марки для отримання домену UA на фізичну (або юридичну) особу.
    Звичайно ж, вкажіть, будь ласка, контактну особу та способи зв'язку з Вами.
    • Або зателефонуйте за номером:
    - Лайф 063-942-5533
    - Київстар 098-773-3353
    - МТС / Vodafone 099-433-0133
    • Або напишіть нам у месенджери (усі месенджери на номері +380987733353):
    - Telegram
    - Viber
    - WhatsApp
    • Ви також можете написати нам в Skype, логін www.tm.ua
    Важливо. Щоб найкращим чином виконати поставлену Вами задачу, нам важливо розуміти Вашу основну ціль, тобто - бізнес-задачу. Приклад бізнес-задачі: а) Вам потрібні права на це позначення. Або, наприклад, б) Вам потрібна прискорена реєстрація ТМ. Або, наприклад, Вам потрібна реєстрація ТМ та домен UA. Будь ласка, чим точніше Ви поставите нам бізнес-задачу - тим точніше та правильніше ми її виконаємо!
    Крок 2. Оплатіть перевірку Знаку, наші послуги з подачі Заявки та держзбір за подання Заявки.
    Крок 3. Оплатіть держмита та отримайте Свідоцтво. Все!

    Особливі задачі.
    Звичайно, є особливі випадки, що виходять за межі звичайних ситуацій. Ви завжди можете звернутися до найдосвідченіших співробітників. Патентний повірений Кондратюк Ігор Вікторович завжди готовий надати Вам консультацію. Але через велику зайнятість може відразу й не відповісти телефоном. Тому найкраще – написати особисто йому по Skype igor.v.ko або по Viber / WhasApp на номер +380731599899. Патентний повірений Яна Кондратюк відповість Вам по Skype www.tm.ua та офісним телефонам.


    Стандартна та прискорена реєстрація ТМ

    За 7-7,5 місяців.
    Важливе зауваження: на період війни прискорена експертиза призупиненя рішенням НОЇВ.
    Прискорена процедура отримання Свідоцтва зазвичай триває 7-7,5 місяців. У такому випадку прискорена експертиза розпочинається через 3 місяці після подання заявки та триває до закінчення 6 місяців від дати подання заявки. Плюс ще знадобиться один, максимум – півтора місяця, для проведення Публікації про видачу Свідоцтва в офіційному бюлетені "Промислова власність".
    За 15-18 місяців.
    Це стандартна процедура отримання Свідоцтва. Рішення за заявкою зазвичай приходить через 15-18 місяців. Плюс один – півтора місяця на проведення Публікації в офіційному бюлетені. Але, як Ви розумієте, ситуація в країні в 2022 році кардинально змінилася. Відповідно, і строки стали менш передбачуваними. На жаль, іноді строки розгляду заявки в Укрпатенті затягуються і до 2-х років.


    Вартість подання Заявки
    Саме подання Заявки по одному класу (без пошуку та отримання Свідоцтва) складає:
    - Державний збір за подання Заявки - 3.200 (4.000 грн у паперовому вигляді). ПДВ на Державний збір не нараховується. За кожний клас понад один Держзбори збільшуються ще на 3.200 (4.000) грн за кожний клас.
    - Вартість послуг Агентства з підготовки, складення та подання Заявки - 1.500 грн.
    - ВСЬОГО мінімальна вартість подання Заявки на реєстрацію торгової марки - 4.700 грн при поданні її в електронному вигляді.
    Важливе попередження. Якщо ви побажаєте заявити знак у кольорі, то прибіжить держава з ложкою. І на рівному місці буде доданий ще Державний збір за подання Знаку у кольорі. А це – плюс ще 1.000 грн до вартості.

    Як швидко розпочати реєстрацію ТМ?

    Подзвоніть 0987733353, напишіть в Telegram, Viber, Skype або на info@tm.ua


    Як відбувається робота по реєстрації Вашої ТМ

    1. 1. Отримавши Ваш лист про те, що Вам потрібна реєстрація Знаку (бренду, слова, логотипу), ми надсилаємо Вам у відповідь пакет документів, необхідних для початку процедури. Відразу обмовимося, що реєстрація торгової марки, товарного Знаку, торгового Знаку, товарної марки, торгової марки - це все одне і те саме.
      Документами для заповнення та надсилання будуть: Анкета-Замовлення заявника та Довіреність. Вони не вимагають нотаріального засвідчення.

      1. 2. Ви заповнюєте Анкету, особливо уважно - всі дані про саму ТМ та Заявника. Також дуже важливі - вид торгової марки (словесна чи комбінована), чи буде в неї колір, а також - який строк реєстрації Ви обираєте. Також в Анкеті вказуються всі ті товари та послуги, для яких буде проведено реєстрацію. Дані про самого Заявника Ви вказуєте суворо за паспортом (якщо Заявник є фізособою), або за Свідоцтвом про держреєстрацію підприємства (якщо Заявник є юрособою).

        1. 3. Заповнену Анкету-Замовлення Ви прямо в електронному вигляді документом Word надсилаєте нам на e-mail info@tm.ua. Також Ви надсилаєте нам на e-mail зображення Вашого Знаку (логотипу), якщо воно у Вас є. Зображення можна надсилати в будь-якому графічному форматі. Але у форматі .cdr або .ai (це програми CorelDRAW або Adobe Illustrator) - забезпечується точніша передача кольорів на роздруківках Знаку, які передаються із Заявкою до Укрпатенту.

          1. 4. Далі ми підбираємо та пропонуємо Вам ті класи, за якими Ваша Заявка подаватиметься до Укрпатенту. Ми запропонуємо Вам усі класи, які будуть відповідати товарам та послугам, зазначеним Вами в Анкеті. Ви маєте право відмовитися від якихось класів, які ми запропонуємо. Або додати якісь класи, які вважаєте необхідними. Для розуміння Вами класів у нас на сайті викладено Міжнародну класифікацію товарів і послуг. Класи, за якими проводиться реєстрація – дуже важливі. Адже права на Вашу торгову марку діють саме щодо конкретних товарів та конкретних послуг у конкретно зазначених класах.
            Просимо пам'ятати, що кожен клас додає 3.200 (4.000) грн держзбору за подання Заявки. Тобто, один клас – 3.200 грн (4.000), другий – вже 3.200 (4.000) + 3.200 (4.000) = 6.400 (8.000) грн тощо. Не плутайте, будь ласка: заявити клас – це заявити весь перелік товарів та послуг у ньому. Ось за весь перелік одного цього класу – 3.200 грн (4.000) грн. Таким чином, важливим є розуміння Вами того, що має бути розумний компроміс між бажанням не витратити зайве і необхідністю отримати потрібні права на Ваш же бренд. Важливо розуміти, що після того, як Вашу Заявку подано до Укрпатенту, то ні сам знак, ні заявлені товари та послуги змінити не можна. Не можна нічого додати або прибрати, вже не вдасться змінити чи розширити перелік заявлених товарів і послуг. Потрібно буде подавати на реєстрацію нову Заявку з відповідною оплатою держзборів та послуг.

            1. 5. Після того, як буде узгоджено Знак та класи, Ви приймаєте рішення, чи проводитиметься Попередня перевірка Знаку на тотожність та схожість із раніше зареєстрованими та поданими Заявками від інших осіб. Ми вважаємо, що Попередня перевірка – це важливий та необхідний крок. Особливо в тих випадках, коли в словесній частині Знаку є звичайні та загальновживані слова. Опис такої перевірки є на сторінці про перевірку ТМ.
              Перевірка торгової марки може бути проведена:
              1-й Варіант - найшвидший та інформативніший. По базі ТМ і Заявок нашого Агентства. Перевірка проводиться як по зареєстрованим ТМ, так і по поданим заявкам. Вартість послуг Агентства з проведення такої перевірки (словесне позначення) по одному класу МКТП складає 1200 грн. При більшій кількості класів чи перевірці загальновживаних слів (АВТО, ТУР тощо) вартість перевірки обумовлюється індивідуально у кожному випадку.
              2-й Варіант. Пошук Укрпатента. Ця перевірка, як і Варіант 1, проводиться як по зареєстрованим ТМ, так і по поданим заявкам. Вартість послуг Укрпатенту з проведення пошуку (словесне або зображувальне позначення) по одному класу МКТП складає 864 грн. Наші послуги з підготовки документів, замовлення та отримання результатів пошуку торгової марки складають 336 грн. Всього - 1200 грн.
              3-й Варіант, по вже зареєстрованим Знакам, вартість - 300 грн.
              Узгодивши строки та класи для Попередньої перевірки та пошуку, ми виставляємо Вам рахунок на цю послугу та відправляємо його скан-копію Вам на e-mail. Після надходження оплати проводиться сама перевірка. Письмовий Звіт за результатами проведеної Перевірки (Пошуку) ми надсилаємо Вам по e-mail.

              1. 6. Подання Заявки. Якщо Пошук та перевірка показали позитивні результати (тобто немає перешкод для подальшої реєстрації), то ми виставляємо рахунки на подання Заявки та надсилаємо їх скан-копії Вам по e-mail. А оригінали документів надсилаємо листом на Вашу поштову адресу. Після здійснення Вами оплати за подання Заявки, нами оформляються документи та сама Заявка. Потім ми подаємо Заявку до Укрпатенту та надсилаємо Вам по e-mail скан-копію поданої Заявки з відміткою Укрпатенту про дату її прийняття. Ви повинні перевірити і підтвердити по e-mail правильність зазначених у Заявці даних:
                а) Що поданий саме той Знак, який Ви нам надіслали (повідомили);
                б) Що дані про Заявника та його Адреса вказані вірно;
                б) Що правильно заявлено як самі класи, так і товари та/або послуги в них.
                Важливе зауваження: Поки Ви не підтвердите правильність даних Заявки, ми не оплачуємо держзбір та юридично Заявка вважається недійсною.
                Документи, необхідні від Заявника.
                Ви надсилаєте на нашу адресу рекомендованим листом або кур'єрською службою оригінали наступних документів:
                • Довіреність від юрособи - з підписом та печаткою Керівника підприємства. Довіреність від фізособи - лише за підписом цієї фізособи (не вимагає нотаріального засвідчення).
                • Анкета з підписом (та печаткою для юросіб), заповнена та підписана заявником.
                • Договір на подання Заявки, якщо він, звісно, буде.
                Ще раз велике прохання: пересилання документів поштою - лише рекомендованим листом!
                Адреси доставки службами кур'єрської доставки : 03117, м. Київ, пр-кт Перемоги, буд. 65-А, 3 Секція, кв. 256.
                Важливе зауваження: Поки ми не отримаємо від Вас оригінал Довіреності, ми не оплачуємо держзбір та юридично Заявка вважається недійсною.

                1. 7. Після подання Заявки до Укрпатенту, оплати держзборів та наявності по Заявці оригіналу Довіреності - починають діяти і Ваші права на торгову марку. Протягом 1-2 місяців після дати подання Заявки ми отримуємо від Укрпатенту офіційне Повідомлення про встановлення дати подання Заявки . І за запитом - надсилаємо Вам скан-копію по e-mail.

                  1. 8. Експертиза Заявки на реєстрацію торгової марки за стандартною процедурою проводиться зазвичай десь 15-18 місяців від дати подання. Як правило, Рішення про реєстрацію Знаку або Попередня відмова в реєстрації приходять десь за рік, а то й півтора.
                    Також у процесі розгляду Заявки від експертизи Укрпатенту можуть надходити запити з проханням уточнити, змінити чи доповнити матеріали Заявки. В цьому випадку ми будемо інформувати Вас про це та пропонувати можливі варіанти дій.

                    1. 9. Отримання Свідоцтва . Після отримання Рішення про реєстрацію:
                      - Сплачується Держмито за отримання Свідоцтва на Знак для товарів і послуг, що складає 85 грн на сьогодні.
                      - Плюс сплачується Держзбір за публікацію Знаку в розмірі 600 грн за кожний клас. Якщо Знак у кольорі, то додатково сплачується Держзбір за публікацію у кольорі - 200 грн.
                      - Сплачуються наші послуги з отримання Свідоцтва на Знак для товарів і послуг. Мінімально вартість отримання Свідоцтва на Знак для товарів і послуг - 1.385 грн.
                      Протягом 1-1,5 місяців після сплати Держмита за його видачу, Укрпатент видає Свідоцтво, а ми рекомендованим листом надсилаємо Вам його оригінал.


                    Охоронні символи торгової марки


                    Тривалість процедури не означає, що на цей час Ваш Знак не захищається Законом! Реєстрація торгової марки – це чудовий спосіб запобігти можливим порушенням прав. Початок процедури означає, що Ваші права інтелектуальної власності вже охороняються законом.
                    Символ торгової марки, вже поданої на реєстрацію.
                    Після подання Заявки Ви маєте право ставити поряд зі Знаком, праворуч та трохи вище, позначення у вигляді абревіатури (скорочене від англомовного слова trademark / trade mark), іноді - у дужках або в колі. У загальносвітовій практиці значок "tm" поруч із Знаком означає, що цей знак поданий на реєстрацію.
                    Символ зареєстрованої торгової марки. А ось вже після отримання Свідоцтва Ви маєте право ставити поряд зі Знаком символ у вигляді латинської літери R, який часто застосовують у колі або дужках - ® (скорочене від англійського слова registered), що попереджає всіх, що Ваш Знак зареєстрований.

                    Потрібна Торгова марка? З нами це – Легко та Просто!