Реєстрація торгової марки
Україна, Євросоюз та всі країни світу
RU
UA

Реєстрація торгової марки з Патентним повіреним


Порядок, строки та ціна реєстрації торговельної марки



реєстрація торгової марки порядок

Ігор Кондратюк

Патентний повірений

   Реєстрація торгової марки — це законодавчо передбачена процедура подання певним чином оформленої Заявки для отримання прав на заявлене позначення стосовно певного переліку товарів і послуг.
   Порядок реєстрації торговельної марки (скорочено - ТМ) визначено чинними редакціями Закону "Про охорону прав на знаки для товарів і послуг" (скорочено — Закон про знаки) та підзаконними "Правилами складання і подання заявки на видачу свідоцтва України на знак для товарів і послуг" (скорочено — Правила про знаки). Весь порядок реєстрації ТМ можна розбити на три етапи:
  • Рекомендований ЕТАП: перевірка позначення, яке заявляється. Виконується Патентним повіреним. Під час цього етапу відбувається перевірка відповідності заявляємого позначення публічному порядку та перевірка ТМ на тотожність чи схожість з раніше заявленими позначеннями інших осіб. Фактично це перевірка можливості реєстрації словесної та / чи зображувальної частини Вашого позначення на відповідність вимогам ст. 5 та ст. 6 Закону про знаки. Цей Етап законодавчо не є передбачений, але фактично його виконують фахівці УкрНОІВІ (Укрпатенту) відповідно до Закону про знаки.
   • ЕТАП ПЕРШИЙ: подання Заявки та сплата державних зборів за її подання. Нашими фахівцями відбувається складання, оформлення та подача Заявки на реєстрацію Вашого позначення. Після перевірки Замовником вірності даних, зазначених у поданій заяві, відбувається сплата державного збору за подання заявки. Якщо позначення заявляється у кольорі, то за це також сплачується державний збір.
Важливе уточнення: якщо Вам потрібна міжнародна торгова марка, то порядок її реєстрації дивіться за посиланням. Інформуємо, що така процедура можлива одразу після подання Заявки та сплати держзбору за її подання.
   • ЕТАП ДРУГИЙ: експертиза поданої Заявки фахівцями УкрНОІВІ (Укрпатенту) та прийняття Рішення по Заявці. За результатами проведення кваліфікаційної експертизи фахівцями УкрНОІВІ (Укрпатенту) буде отримано або Рішення про реєстрацію знака, або Попередня відмова у реєстрації знака. Попередня відмова можливо саме тоді, коли заздалегідь відомо, що позначення, що заявляється, є проблемним. Правила про знаки на Попередню відмову передбачають можливість подання до УкрНОІВІ письмової Мотивованої відповіді з доводами на користь реєстрації знака. Нами такі Мотивовані відповіді неодноразово складалась, надавалась та враховувалась експертизою УкрНОІВІ.
   • ЕТАП ТРЕТІЙ: сплата збору за видачу Свідоцтва, збору за публікацію та держмита за видачу Свідоцтва. Та наступна видача Свідоцтва на знак для товарів і послуг.
Підкреслимо, що будь-яка процедура отримання Свідоцтва передбачає проходження всіх цих трьох етапів.
Вже після отримання Свідоцтва Ви зможете розпоряджатися правами на ТМ, а саме:
• Зареєструвати домен UA;
• Захищати у суді права на зареєстровану торговельну марку.
• Передавати права повністю чи частково;
• Укладати Ліцензійні договори (видавати Ліцензії);
• Вносити ТМ до статутного фонду нових підприємств;
• Використовувати майнові права на ТМ як заставу;
• Заповідати, дарувати та іншим чином розпоряджатися Вашими правами.

Замовити реєстрацію торгової марки прямо зараз!

Зателефонуйте 0987733353, напишіть у Telegram чи Viber


Реєстрація торгової марки, строки та ціна


• СТАНДАРТНИЙ СТРОК.
Така реєстрація ТМ триває в середньому 15-18 місяців. А ось у зв'язку з війною вже може йти й до 2-х років. Це від дати подання Заявки до отримання Свідоцтва. Як правило, Рішення про реєстрацію Знака ми отримуємо десь через півтора року.
Вартість стандартної процедури залежить від:
• Кількості класів реєстрації Знака;
• Від того, чи проводиться попередня перевірка ТМ;
• Від кольору Знака (кольоровий чи чорно-білий), який подається на реєстрацію).
Ціна Стандартної процедури реєстрації торгової марки під ключ (сюди входять Перевірка Знака + Подання заявки + Отримання Свідоцтва, знак словесний, чорно-білий, один клас МКТП), складає для не платника ПДВ = 9.385 грн.
Вартість для платника ПДВ = 10.525 грн.
Примітка! Звичайно ж, вартість процедури у випадках збільшення кількості класів, зміни виду Знака (комбінований Знак у реєстрації буде дорожчим, ніж словесний) та наявності в знаку кольору – збільшуватиметься. Але не тому, що зросте вартість наших послуг, а через збільшення розмірів Державних зборів за кожне Ваше "хочу!".
• ПРИСКОРЕНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ ЗАРАЗ НЕМА :(
На превеликий жаль, на час війни таку процедуру призупинили.

Замовити реєстрацію ТМ негайно!

Зателефонуйте 0987733353, напишіть у Telegram чи Viber


Що обрати для реєстрації ТМ


• Назва Вашого підприємства.
реєстрація торгової марки назва підприємства Дуже часто сама назва підприємства – це є найважливіша торгова марка цього бізнесу.
Як приклад такого підходу до реєстрації торгової марки – ТМ (зліва найвища) нашого Клієнта згідно зі Свідоцтвом № 324352 від 25.08.2022 р. Яка назва підприємства (Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «ВОДОГРАЙ»), така у нього й реєстрація торгової марки. Для захисту прав на назву вони вибрали саме реєстрацію логотипа. При цьому в логотипі є юридична назва підприємства. Зазначимо, що реєстрація логотипа є досить поширеною практикою. Кольорового чи чорно-білого – треба розбиратися індивідуально в кожному конкретному випадку.
Зрозуміло, що цей підхід хороший тоді, коли саме назва компанії – це її найважливіший актив. Коли в розкручування назви вкладаються основні зусилля та бюджети на просування.

• Фірмовий слоган / девіз.
реєстрація торгової марки слоган Підприємство або його товари/послуги можуть мати девіз (слоган).
Як приклад такого підходу – слоган "СТВОРИ СВІЙ СТИЛЬ" нашого Клієнта згідно зі Свідоцтвом № 311977 від 05.01.2022 р. Власник ТМ - Товариство з обмеженою відповідальністю «МІРС».
Зрозуміло, що реєстрація торгової марки на слоган потрібна тоді, коли саме слоган — це важливий актив компанії. Та саме у слоган, в його розкрутку вкладаються серйозні зусилля та кошти.

• Назва Ваших товарів.
реєстрація торгової марки назва товару Це класичний вибір об'єкта, щоб зареєструвати торгову марку.
Назва товару Вашого підприємства - це досить класичний приклад захисту прав, який часто застосовується. Іноді одночасно з реєстрацією бренду стоїть завдання отримати ще домен UA. Але реальність в Україні така, що у Правил домену UA є особливі вимоги щодо отримання відповідного імені. Відповідно до Правил потрібно мати таку саму словесну частину знака, як і бажана адреса. Це призвело до появи особливого типу ТМ. Ми називаємо їх Доменні торгові марки.
Приклад такого рішення – ліворуч на картинці.
Нами проведена реєстрація бренду нашого Клієнта, отримане Свідоцтво № 320169 від 01.06.2022 р. Звичайно ж, і домен wool.ua теж отриманий нашим Клієнтом.

• Назва Ваших послуг.
назва послуги як торгова марка Підприємство (або ФОП, тобто, фізособа – підприємець) також може надавати й деякі (особливо унікальні!) послуги. Причому, не обов'язково ці послуги будуть суперунікальними. Але їх назва може бути дуже важливою для цього підприємства чи приватної особи.
Приклад Знака нашого Клієнта є ліворуч на картинці.
В англійському написанні цей Знак - "DigitalArt", що в перекладі - "Цифрове Мистецтво". Зрозуміло, що саме таке словосполучення — не дуже унікальне. Проте бажання Клієнта ми втілили в результат. Підсумок — Свідоцтво № 322231 від 13.07.2022 р.

• Етикетка для товарів.
етикетка торгова марка Особливо часто етикетку реєструють як ТМ для таких товарів як алкоголь, косметика та парфумерія.
Як приклад такого знака – етикетка нашого Клієнта згідно з Свідоцтвом № 193577 від 25.11.2014 р. Власник цього знаку - Товариство з обмеженою відповідальністю "КОСТЯНТИНІВСЬКА ПИВНА МАНУФАКТУРА".
Зауважимо, що в практиці реєстрації прав на напої дуже поширений комплексний підхід. Це коли реєструються окремо:
• етикетка;
• контретикетка;
• кольєретка.
Крім того, деякі елітні види алкогольної продукції мають ще й оригінальну пляшку, плюс – оригінальну упаковку (коробку). Тому у такому випадку до зазначеного вище переліку доцільно додати, щоб повноцінно зареєструвати торгову марку:
• Фірмову пляшку;
• Оригінальну упаковку.

• Зображувальний знак.
торгова марка зображувальний знак Це певний візуальний знак, символ. Часто цей графічний символ для товарів чи послуг має особливий зміст і значення для підприємства, його товарів чи послуг. Тому однозначно, що його теж треба зареєструвати!
До речі, дуже часто логотип компанії чи її послуг має певну зображувальну частину. Яку варто було б окремо захистити.
Як приклад такого підходу – зображувальна ТМ нашого Клієнта згідно з свідоцтвом № 310995 від 22.12.2021 року.
Зрозуміло, що зображувальний символ є сенс захищати тоді, коли він є важливим візуальним ідентифікатором, у розкручування якого вкладаються зусилля та кошти на просування. Згадайте автомобільні бренди! Вони дуже дорожать своїми зображувальними Знаками.

• Тара та ємності (містини).
тара як торгова марка У деяких видів товарів їх тара (місткість для розміщення) відіграє відмінну роль. Приклад ліворуч – оригінальне пакування для попкорну. Саме цей знак у вигляді відерця споживачі купують у кінотеатрах.
Особливо часто тару (ємності) для рідких або сипучих товарів реєструють як ТМ для таких товарів як харчові продукти, алкоголь, косметика та парфумерія.
Як приклад такого підходу – ТМ нашого Клієнта згідно зі Свідоцтвом № 106287 від 25.08.27.04.2009 р. У цьому випадку Клієнт вибрав реєстрацію розгортки того самого відра для попкорну.

• Пакування для Ваших товарів.
пакування торгова марка У деяких видів товарів їх тара відіграє важливу розрізняльну роль.
Як приклад можливості такого підходу – оригінальне пакування для рибної продукції компанії NORVEN. Очевидно, що оригінальне графічне рішення поверхні упаковки відрізняє її від таких же товарів на полиці в магазині.
Ось у цьому полягає основна функція ТМ - відрізняти товари одного виробника від товарів іншого виробника.
І у вирішенні цього завдання пакування товарів може бути важливим елементом.
Особливо часто упаковку реєструють як ТМ для таких товарів, як:
- харчові продукти;
- чай, кава та інші сипкі продукти;
- для косметики та парфумерії.
Для наочності ми наведемо номери закордонних реєстрацій упаковки. Наприклад, це:
- Торгова марка Євросоюзу - пакування цукерок FERRERO, номер реєстрації - 004252391.
- ТМ із бази зареєстрованих позначень США, це пакування крему NIVEA CREME, номер реєстрації 79059122.
Важливо розуміти, що всі Ваші візуальні бізнес-активи, якими б вони не були, повинні бути надійно захищені!

Як ЛЕГКО та ШВИДКО зареєструвати торгову марку?

Зателефонуйте 0987733353, напишіть у Telegram чи Viber


ЩО краще реєструвати – слово, зображення або їх комбінацію?


Відповідь на це запитання проста: треба реєструвати саме те, що найкраще захистить Ваші права в цьому конкретному випадку. Як можна дізнатися, на що Вам краще реєстрація торгової марки, варіантів багато? Тут уже складніше. Для того, щоб дати грамотну рекомендацію, треба знати Вашу бізнес-задачу. Тобто, потрібна відповідь на запитання: "Чого Ви хочете досягти реєстрацією ТМ?"
Наприклад:
• Отримати пріоритет на якесь слово для якихось конкретних товарів чи послуг?
• Зареєструвати назву Вашого підприємства?
• Захистити права на упаковку?
• Зареєструвати домен UA?
• Пройти міжнародну реєстрацію ТМ?
• тощо.


ХТО може бути власником торгової марки?


• Фізична особа (резидент та нерезидент України);
• Юридична особа (резидент та нерезидент України).


СКІЛЬКИ ТМ можна мати?


Ви можете мати цілу серію Знаків (Брендів), що зробить Ваш бізнес більш ефективним. Є загальновизнана у світі практика: впевнена у своєму майбутньому компанія повинна мати деякий портфель брендів. Хороших слів, назв чи імен не так багато. А з кожним роком, місяцем, удень – дедалі менше. Не запізніться!

Почніть разом з нами зараз!