Реєстрація торгової марки
Україна, Євросоюз та всі країни світу
RU
UA

Торгова марка Європи

Реєстрація торгової марки Євросоюзу



торгова марка євросоюзу Понад два десятки років тому, 20 грудня 1993 року Європа зробила черговий крок у напрямку загальноєвропейської інтеграції. Була створена нова система охорони торговельних марок на загальноєвропейському рівні, яка отримала свою первісну назву - Торгова марка Європейського союзу (Community Trade Mark, CTM). Надалі Директива ЄС № 2015/2436 від 2015 року, що набула чинності з січня 2016 року, ввела термін European Union Trade Mark (скорочено - EUTM), який є юридично правильним та грамотним на сьогодні.
Відповідно до тієї ж Директиви ЄС №2015/2436 було перейменовано і Відомство ЄС. Раніше, до березня 2016 року, цей орган ЄС називався The Office for Harmonization in the Internal Market, скорочено – OHIM. А поточна назва - European Union Intellectual Property Office - EUIPO.
EUIPO – структура Євросоюзу, покликана вести всі процедури як торгових марок, так і промислових зразків Європи (Community design).
EUTM діє у всіх державах ЄС без винятку. EUTM діє протягом 10 років. І може бути продовжена щоразу на наступний термін у 10 років.

Як ЛЕГКО та ШВИДКО зареєструвати торгову марку ЄС?
Зателефонуйте 0987733353 або напишіть в Telegram, Viber, або на info@tm.ua

Торгова марка Європи з юридичної точки зору - це позначення, яке служить для вирізнення товарів та послуг однієї організації від однорідних (таких самих) товарів та послуг іншої організації. На 01.11.2022 в Євросоюзі за процедурою EUTM було зареєстровано вже 2,191,201 знаків.
Реєстрація EUTM є одним із найсильніших способів захисту Вашого бренду в Євросоюзі. Це надійний спосіб гарантувати, що ніхто не використовує Ваш знак без відповідного дозволу. Якщо не зареєструвати свій знак, інші особи (брендсквотери) можуть оформити реєстрацію на себе. І, тим самим, захопити Ваші права, але вже – для позначення своїх товарів та послуг. Або для економічного шантажу. Не думайте, що європейці – це святі вівці на зеленому лужку. Європейські бізнесмени – хижі вовки. Хоча частіш за все – в овечих шкурах. Отже, що можна відзначити про ЄС ?
  • • Європейський Союз - це 27 держав (Великобританія вийшла зі складу);
  • • Після свого розширення ЄС об'єднує вже понад 500 мільйонів найзаможніших споживачів.
  • • Євро відрізняється стабільністю та високим курсом.
  • • Провідні українські виробники вже вийшли на ринок Євросоюзу зі своїми товарами та послугами.
  • • На 01.11.2022 вже 1254 українських брендів було зареєстровано в ЄС як EUTM.


Вартість реєстрації European Union Trade Mark

  1. Мито за подання Заявки в електронному вигляді по одному класу МКТП складе 850 €. Але якщо Заявник вирішить подати Заявку в паперовому вигляді - то це мито по одному класу складе вже 1000 €.
  2. Мито за подачу Заявки по двох класах МКТП складе 900 €.
  3. Мито за подання Заявки по трьох класах МКТП складе 1050 €. Тобто доплата за третій і кожен наступний клас складе 150 €.
  4. Вартість проведення попереднього пошуку знаків, що мають реєстрацію в ЄС - близько 200 € залежно від кількості країн, що перевіряються. Це не обов'язковий платіж, лише за бажанням Заявника. Але його бажано зробити ДО подання заявки, щоб уникнути отримання відмови в реєстрації.
  5. Гонорар (вартість услуг) європейського Патентного повіреного буде складати 350 € за подання заявки по трьох класах (без попереднього пошуку).
  6. Наші послуги складають від 10.000 грн за всю процедуру реєстрації (без попереднього пошуку).
  7. ПІДСУМОВУЮЧИ мінімально вартість складе: 850 € (Мито за онлайн подачу Заявки по одному класу + 350 € (Гонорар європейського Патентного повіреного + 10.000> грн (Наші послуги) = 1.200 € + 10.000 грн.


Як зареєструвати ТМ Євросоюзу?
Зателефонуйте 0987733353, напишіть в Telegram, Viber, або на info@tm.ua

Шляхи реєстрації EUTM


Є два шляхи реєстрації EUTM:
1. Подача Заявки безпосередньо в EUIPO. Процедура відбувається відповідно до Правил, встановлених EUIPO. Для вирішення цього завдання ми використовуємо перевіреного партнера – Європейського Патентного повіреного. Ми готові надати Вам таку послугу!
2. Подача Заявки по Протоколу до Мадридської угоди про міжнародну реєстрацію знаків (далі скорочено - Мадридський Протокол). Таке подання здійснюється за правилами Міжнародного бюро Всесвітньої організації інтелектуальної власності (ВОІВ, WIPO). Нагадуємо, що за Мадридською системою все починається з реєстрації торгової марки в Україні. Далі Заявку, подану по Мадридському Протоколу, бюро ВОІВ все одно надсилає до EUIPO для проведення експертизи. Реєстрація згідно з Мадридським Протоколом має той самий результат, начебто Ви безпосередньо подали заявку прямо в EUIPO. Ми готові надати Вам і цю послугу!
Ми готові надати Вам послуги з проведення реєстрації будь-яким із вище зазначених шляхів.


Процедура реєстрації торгової марки Європи

    Процедура включає наступні обов’язкові етапи:
  • а) Подача Заявки в EUIPO. Тобто у Відомство мають бути подані всі необхідні документи Заявки: сама Форма, документи / інформація про оплату тощо.
  • б) Попередня (формальна) експертиза. Вона включає:
    - Перевірку Заявки на наявність обов'язкової інформації: - правильності ідентифікації (зазначення даних) Заявника; якості наданого знаку та списку товарів / послуг, правильності класифікації цих товарів / послуг.
    - Перевірку повноти сплати зборів за подання Заявки.
    - Перевірку документальних підстав для встановлення пріоритету, якщо він заявлений.
  • в) Перевірка на відсутність Абсолютних підстав для відмови. Тобто, Ваша ТМ аналізується для того, щоб встановити чи вона не є такою, яка порушує Абсолютні підстави для відмови в реєстрації. Перелік таких підстав досить великий. До таких підстав, наприклад, належать: відповідність принципам моралі та моральності; відсутність порушень громадського порядку; чи не включає знак офіційні символи (герб, прапор, емблема) іноземної держави; чи немає у ТМ назви, скороченої назви чи символу (герб, прапор, емблема) міжнародної організації та т.п.
  • г) Переклад Заявки. Подана заявка перекладається таким чином, щоб її деталі могли бути опубліковані всіма офіційними мовами Європейського Союзу.
  • д) Пошук і перевірка. Якщо він зазначений під час подання заявки, то Відомство проводить пошук у базі знаків ЄС для виявлення тотожних і схожих ТМ. Результати ще до публікації відомостей про Заявку надсилаються Заявнику.
  • е) Сповіщення Письмово сповіщаються про Вашу Заявку власники тих знаків, які Відомство визнає схожими (вони будуть вказані у Звіті) із заявленим Вами. Цей документ ще називається Surveillance Letter - «Наглядовий лист».
  • ж) Публікація заявки.
  • з) Період опозиції.


Переваги Торгової марки Євросоюзу

  • Єдиний та винятковий захист бренду в ЄС.
    • Загальний та єдиний порядок реєстрації.
    • Одна заявка - і ТМ захищена одразу у всіх країнах Євросоюзу.
  • Спрощення формальностей самої процедури:
    • Одна Заявка одразу на 27 країн;
    • Єдиний центр адміністративних процедур;
    • Спільний документ для всіх країн;
    • Простота процедури подачі Заявки.
  • Зменшення затрат.
  • Відсутність обов’язкової національної реєстрації.
    • В ЄС може заявляться також знак, який ще не зареєстрований по національній процедурі Заявника.
  • Обмежень немає і Ваша компанія може реєструвати стільки брендів у Європі, скільки забажає.

НЕДОЛІКИ процедури реєстрації.
Недолік лише один, але дуже серйозний! Згідно з правилами, достатньо одній з країн Євросоюзу відмовити в цій країні, і Ваша ТМ не буде зареєстрована в ЄС взагалі. Тому, досить часто, але вже після аналізу ситуації (а особливо після пошуку), ми рекомендуємо проводити реєстрацію ТМ за Мадридською системою, а не в EUIPO.

Замовити реєстрацію торгової марки Європи


Що може бути торговою маркою Європи?

ТМ ЄС має відповідати двом умовам: 1) мати можливість подання у графічному форматі, та 2) дозволяти відрізнити товари та послуги однієї компанії від товарів та послуг іншої компанії.
Торговою маркою, відповідно до класифікації EUIPO, можуть бути:
  • Словесні знаки. До них належать слова, літери (букви), символи, цифри та їх комбінації. Наприклад: "Українські торговельні марки". Основна ознака таких знаків (в трактуванні EUIPO) у тому, що вони можуть бути надруковані стандартним друкарським (комп'ютерним) шрифтом.
  • Зображувальні (в трактуванні EUIPO - Фігуративні) знаки. Наприклад: трилистий символ бренду "ADIDAS".
  • Комбіновані знаки, що складаються з комбінації символів та слів.
  • Тривимірні знаки. Це - ті ж бутилі, пляшки, кружки, флакони і т.п. І навіть - батарейки!
  • Тривимірні знаки із включенням словесних елементів. Це, наприклад, коли на тій самій пляшці є напис, наприклад, "Моршинська".
  • Позиційні позначення. До них відносяться ті знаки, які відображають деякі фірмові позначки на товарах (конкретний спосіб розміщення чи прикріплення такої мітки). Наприклад: три смужки на одязі та взутті бренду "ADIDAS ®". Аналогічно такі мітки є й у деяких виробників одягу, наприклад, у деяких моделей взуття "PRADA ®" у підборах - вставка у вигляді червоної смужки.
  • Шаблонні зображувальні знаки. Як приклад доречно навести всесвітньо відомі (особливо "завдяки" підробкам) сумки "LOUIS VUITTON ®". Вони мають оригінальний дизайн зовнішньої частини сумки, що включає як абревіатуру "LV", так і набір символів.
  • Колір як такий. І саме не набір, а лише один колір. Причому навіть без контурів. Приклад - продукція бренду Victorinox & Reg;. Їхні швейцарські ножі червоного кольору - якраз одиничний колір.
  • Комбінація кольорів. Як приклад, зрозумілий чоловікам, можна згадати бренд інструментів "BLACK&DECKER®". А жінки легко згадають два кольори "Tommy Hilfiger ®".
  • Звукові знаки. Це знаки, які складаються лише з одного звуку або комбінації звуків. Наприклад - гарчання лева у заставці кіностудії Metro-Goldwyn-Mayer. Це гарчання зареєстроване в ЄС як ТМ.
  • Рухові знаки. Це знаки, які складаються з елементів, що рухаються. У Європі такі знаки зареєстрували компанії MICROSOFT ®, SONY ® і т.д.
  • Голограмні знаки. Вони являють собою голограми.
  • Мультимедійні знаки. Це нова категорія знаків. Вона підлягає реєстрації з 1 жовтня 2017 року. І станом на листопад 2022 року зареєстровано 76 мультимедійних знаків.


Хто може реєструвати European Union Trade Mark

Доступ до реєстрації торгової марки ЄС, як правило, є відкритим для всіх українських заявників. Як через реєстрацію за Мадридським Протоколом, так і через Європейського Патентного повіреного, атестованого в EUIPO.


Через кого може здійснюватися реєстрація?

Здавалося б, офіс EUIPO – це структура, яка відкрита для кожного заявника. Будь-яка європейська зацікавлена компанія та приватна особа можуть мати справу безпосередньо з нею, подавши заяву прямо в офіс. Однак, EUIPO для заявників із країн, які не є членами Європейського Союзу, вимагає використовувати послуги професійних представників (європейських Патентних повірених). Тож поки що - Україні не пощастило, безвізу до EUTM не спостерігається. Але ми успішно працювали, працюємо та будемо працювати з ТМ ЄС для Вас!


Реєстрація торгової марки Європи - розпочнімо негайно!