Торгова марка та патент на винахід - Укрпатент щось приховує
Торгова марка та патент на винахід: а може УКРПАТЕНТ на стороні ПАТЕНТНИХ ТРОЛІВ?
Проникнення інтернет та прогрес інтернет-сервісів спостерігається у всіх сферах життя. Інтернет торкнувся як бізнес сфери так і роботи державних органів. Адже в Україні на 2020 рік заплановано навіть перехід на електронні трудові книжки. Також, нарешті, згадаємо проєкт Президента України "Країна у смартфоні". Звичайно, що сучасність стає поруч з Укрпатентом. Торговельна марка та патент на винахід теж потребують сучасних змін. Ну чому торгова марка в Україні залишається осторонь цього проєкту? Придивімось до одного з Державних підприємств, це Укрпатент. І в першу чергу розбираймось, а чому База даних Укрпатенту про торговельну марку та патент на винахід, у якій не опубліковано всі зареєстровані патенти, не є носіями повної інформації? Розбираймось!
Реалії онлайн-баз Укрпатенту для подачі електронних Заявок.
З боку дивлячись - нібито в Укрпатенті. щось роблять для Заявників.
Приклад перший – електронна подача Заявок на реєстрацію торгової марки. Чудова ідея сама по собі! І начебто крок уперед зробили – нові Бази для електронної подачі відкрили. Але! Через одну з Баз можна подати лише Заявки на три об'єкти: винаходи, корисні моделі та знаки для товарів та послуг (ТМ). А ось через іншу Базу - – вже виключно Заявки на промислові зразки. І потім розумієшся: а краще стало Заявникам? Та не особливо! Адже Баз тепер кілька, nbsp; замість однієї – їх ДВІ! А що, не можна було в одну Базу всі світи?
А як там торгова марка?
Приклад інший. На сьогодні Укрпатент веде кілька онлайн-баз Заявок на ТМ. Але... При цьому — жодна з них не повна. Так, до однієї з баз заявок на ТМ відомство не вносити їх уже з травня 2019 року. А в іншій – вносити. Тільки – нібито вносити. Адже до неї не підступити.: Заяви публікують, та тільки НЕ ВСЕ. Недосвідчені Заявники тепер змушені перевіряти обидві Бази Заявок на ТМ. Але в жодній немає всієї інформації. Чому так? Всі це подається Укрпатентом як нібито на користь самих Заявників Але швидше схоже на те, що за торговельними марками Укрпатент хоче Заявників заплутати! І всіма шляхами вибити із Заявників гроші на свої платні послуги з перевірки ТМ.
При цьому питання – Навіщо робити Баз кілька? То ж і фінансові, і тимчасові втрати? Це безпідставне розтринькування держзборів Заявників! Таке відчуття, що під час створення Баз ТМ ніхто не думає про гроші та годину Заявників! Чому не зробити одну базу ТМ, але розумну і повну?
Може, Укрпатент патентних тролів?
Таким чином, що ми маємо сьогодні за Заявками ТМ. Вони публікуються ТІЛЬКИ після встановлення дати подачі. Тобто після оплати державного збору за подання Заявки. Закон України «Про охорону прав на знаки для товарів та послуг» каже, що документ про оплату збору подається одночасно із Заявкою, або має надійти протягом двох місяців від дати подання Заявки. Тобто, щонайменше два місяці Заявка подана, але ніхто з інших Заявників чи власників ТМ про це НЕ ЗНАЄ. Укрпатент приховує цю інформацію.
Але й 2 місяці – і це ще не все. Частиною 8 ст. 7 вищезгаданого Закону передбачено можливість продовжити термін оплати збору ще на 6 місяців. Для цього достатньо до закінчення 2-місячного строку подати відповідне Клопотання та сплатити збір у сумі 800 грн.
Разом у «патентного троля цілих 8 місяців для того, щоб законним шляхом «заховати свою заявку. При цьому сховати не просто в Україні, а й на шість місяців від усього цивілізованого світу — від Заявників Євросоюзу, США і т.д.
Тож чому ж Укрпатент не публікує усі Заявки на ТМ? Навіщо стільки надуманих перепон? Може, для того, щоб полегшити життя патентним тролям Як, у ситуації, що склалася, Заявнику захистити свої права на знак? Питання залишається відкритим.
ВИСНОВОК. Приховування Укрпатентом ВСІХ поданих заявок грає на руку патентним тролям і порушує права заявників.
© Патентний повірений Кондратюк І.В., 2019
Повернутись на Головну сторінку реєстрація торгової марки.Дізнатись все про торгову марку.
Отримати штрих-код на товари.
Почати реєстрацію авторських прав.
Отримати патент на винахід чи корисну модель.