Торговельні марки та міста
Торговельні марки та міста.
Різноманіття торгових марок вражає! У Базі можна знайти і досить звичайні, що складаються зі поширених та вживаних слів, і більш «екзотичні», із використанням іноземних слів чи зворотів. Є тут і такі знаки, які просто вражають, нагадують фантастичні фільми та змушують працювати уяву, так звані вигадані торгові марки.
Досить поширена практика використання назви містадля реєстрації торгової марки. Це можуть бути як маловідомі населені пункти, так і мегаполіси. Що ж, така прив’язка має свої переваги, оскільки популярність того чи іншого міста значно впливає на статус знака, що використовується. Головна небезпека у такому випадку – не загубитись серед ТМ, що теж прив’язані до певної місцевості.
Тож, спробуємо розібратись, які ж саме міста нашої країни є найбільш привабливими для заявників? Ми перевірили позначення на російській та українській мовах! :)
Перше місце у рейтингу популярності (хто б сумнівався) займає наша столиця Київ! Так, згідно з даними Бази даних Укрпатента, слово «КИЇВ» українською мовою присутнє у 291 торговій марці, у свою чергу «КИЕВ» російською присутнє у 122 торгових марках. Всього – 413 позначень. Що ж, 1:0 на користь державної мови )
Друге місце - 149 зареєстрованих позначень.. Цікаво, що наступним за популярністю йде Місто Лева – «ЛЬВІВ», де 147 знаків українською та лише 2 російською мовою.
Третє, і власник «бронзи» нашого змагання, це північна столиця держави – ХАРКІВ. Це місто зберігає мовний нейтралітет – по 72 торгових марки українською та російською мовами., всього – 144 позначення.
Трішки відстає «морська перлина» України - Одеса ;) На дату перевірки у базі зареєстрованих знаків є 42 знаки зі словом «ОДЕСА» та 66 з російськомовним словом «ОДЕССА». Всього – 108 брендів.
Непогана популярність і у Донецька, де 16 знаків зі словом «ДОНЕЦЬК» та аж 30 російською мовою «ДОНЕЦК». Але, в зв’язку з останніми подіями реєстрація подібних позначень явно значно втратить свою актуальність :(
У Дніпропетровська ж, 16 торгових марок українською мовою та 9 російською. Мабуть, довжина слова заважає реєстрації торгової марки и звучної назви.
Що ж, можна прослідкувати тенденцію – чим більше місто, тим частіше воно звучить у торгових марках країни.
Хоча, не слід відкидати такий важливий момент, як любов до свого міста, що яскраво проглядається на прикладі не найбільшого, але такого колоритного Львова!
Тож, давайте любити і поважати свої міста та популяризувати їх у своїх знаках, а вони, у свою чергу, будуть зберігати пам’ять про нас !
© Інна Панасюк, 2015
Новости в тему:
Загадочная история бренда «MOSCHINO».
Суд решил: «Заказано, сделано - должно быть оплачено!».
Дізнатись все про торгову марку.
Отримати штрих-код на товари.
Почати реєстрацію авторських прав.
Отримати патент на винахід чи корисну модель.