Чий бренд Jack Wolfskin та про деякі факти щодо цього бренду
Чий бренд Jack Wolfskin? Деякі факти та дати від tm.ua
За відносно короткий період існування на ринку продукція торговельної марки Jack Wolfskin встигла завоювати популярність у споживачів по всьому світі. Понад 1000 фірмових магазинів в країнах Європи, Азії та Південної Америки! Але з чого все починалось?
Коротка історія успіху торговельної марки Jack Wolfskin.
Компанія по виробництву туристичного спорядження та одягу Jack Wolfskin була заснована в 1981 році в Франкфурті, Німеччина. Впродовж своєї діяльності підприємство не один раз змінювало своїх власників. Довгий час брендом володіли транснаціональні корпорації Johnson Outdoors та Bain Capital, поки остаточним власником не стала американська глобальна компанія Callaway Golf Company.
Хто ж тоді такий Jack Wolfskin, запитаєте Ви?
Одразу уточню, компанія не названа іменем свого засновника, персонаж являється вигаданим. Однак історія його виникнення доволі романтична. За словами засновника компанії, Манфреда Хелла, назва бренду була навіяна йому виттям зграї вовків під час посиденьок біля багаття в далекій Канаді, і суворими творами Джека Лондона. Що ж, доволі символічно, враховуючи продукцію компанії!
На сьогодні під брендом Jack Wolfskin виробляється широкий асортимент товарів туристичного та спортивного спорядження: одяг, взуття, сумки та рюкзаки, намети, спальні мішки, аксесуари для подорожей тощо. Враховуючи призначення продукції, компанія велику увагу приділяє розвитку власних технологій: від виробництва водонепроникних тканин до запатентованих способів виготовлення наметів.
Хто володіє брендом Jack Wolfskin в Україні?
Зрозуміло, компанія такого глобального масштабу не може залишати поза увагою захист власної інтелектуальної власності, в першу чергу – торговельних марок. Портфель бренду Jack Wolfskin нараховує не одну зареєстровану торговельну марку, в тому числі і на території України.
Власником зареєстрованих знаків Jack Wolfskin в Україні (і за кордоном) є німецька компанія із довгим найменуванням - Jack Wolfskin Ausrustung fur Draussen GmbH & Co. KGaA. Юридично і структурно компанія управляється кінцевим бенефіціаром – вищезгаданою американською корпорацією Callaway Golf Company.
На сьогодні, компанія Jack Wolfskin володіє 47-ма реєстраціями своїх брендів на території України, які були отримані в різний час: з 2002 року (найперша заявка) та по 2022 рік (найсвіжіші реєстрації). Йдеться мова про такі торговельні марки як:
- генеральні (основні) бренди: WOLFSKIN, Jack Wolfskin, зображувальний логотип у вигляді сліду вовчої лапи;
- знаки для виробництва окремих лінійок продукції чи назв запатентованих технологій: FORCE PLATE, NANUK, Stormlock, FLEX MOTION, SNUGGLEUP, FIBERCLOUD тощо;
- офіційні гасла та лозунги компанії: Born to be wild, AT HOME OUTDOORS.
Цікаво, що всі торговельні марки в Україні, які належать компанії Jack Wolfskin, були
зареєстровані через Мадридську систему міжнародної реєстрації. Тобто бренд Jack Wolfskin не захищений за допомогою національної процедури, проте охороняється внаслідок дії міжнародних реєстрацій на території України.
Бренд за кордоном: міжнародні та іноземні реєстрації.
Так як бренд Jack Wolfskin – глобальний, тільки українською реєстрацією він не обмежений. Всього у компанії більше 550 зареєстрованих торговельних марок по всьому світу: всі країни Європи та СНД, більшість країн Азії та Південної Америки. Лідирують в переліку країн США та Китай, як за кількістю зареєстрованих знаків, так і за кількістю фірмових магазинів.
До речі, фірмовий логотип бренду у вигляді сліду вовчої лапи досить часто стає предметом судових спорів. Ще у 2002-му році розгорівся гарячий судовий скандал за право володіння логотипом між Jack Wolfskin та німецькою газетою Taz. Остання використовувала «лапу» ще до появи компанії Jack Wolfskin, одначе офіційна реєстрація торговельної марки німецьким виробником туристичного спорядження зіграла йому на руку.
В 2009-му році боротьба за логотип компанії отримала новий виток. Jack Wolfskin, узаконивши свою «лапу», почав пред’являти судові претензії до усіх виробників, які використовували зображення лап тварин для ідентифікації своєї продукції. В результаті подібних дій виникли хвилі протесту в соціальних мережах, які призвели до бойкоту продукції компанії. У відповідь представники бренду Jack Wolfskin погодились розглядати кожен випадок окремо та не заявляти великі грошові претензії. Правда, після цього відбувся не один судовий спір довкола «лапи», однак у всіх випадках компанії Jack Wolfskin вдалось відстояти свої права.
Jack Wolfskin – чудовий приклад комерційно успішного бренду, який завдяки високій якості продукції та технологічності за невеликий проміжок часу перетворився у добре відому торговельну марку. І не останню роль в цьому процесі відіграв належний захист прав інтелектуальної власності компанії, в тому числі і торговельних марок.
© Оксана Власюк, 2022
Схожі записи Блогу:
Повернутись на Головну сторінку реєстрація торгової марки.Дізнатись все про торгову марку.
Отримати штрих-код на товари.
Почати реєстрацію авторських прав.
Отримати патент на винахід чи корисну модель.