Реєстрація торгової марки
Україна, Євросоюз та всі країни світу
RU
UA

Навіщо потрібна реєстрація торгової марки?

Почнемо з того, як Законодавство визначає, що таке торговельна марка (скорочено - ТМ)? Відповідно до ст. 1 Закону УКРАЇНИ "Про охорону прав на знаки для товарів та послуг" передбачено, що ТМ - це позначення, завдяки якому товари та послуги одних осіб відрізняються від однорідних товарів та послуг інших осіб.

Друзі та Ваша торгова марка



Торгівельну марку вкрали
  1. 1) Все починається з малого.
    Більшість компаній колись були маленькими, а Ваша торгова марка була не відома. І найчастіше розпочинався цей шлях не однією людиною, а групою засновників.
  2. 2) Ви багато працювали.
    Фірма зростала. І люди почали йти не особисто до вас. А у фірму «Поліс» (наприклад). І те, що Ваша торгова марка стала відомою в результаті саме Вашої праці - це ясно.
  3. 3) Партнери можуть змінитися.
    І один із партнерів міг раптом змінитись… А далі – все стандартно. Стандартно погано бренду.
  4. 4) Вас можуть зрадити.
    Дуже часто один із партнерів відкриває свою справу. І називає фірму так само - "поліс", у кращому випадку - "Поліс +" або "Поліс-2". І рекламу дає під Вашим ТМ. І ви бачите, що прибуток зменшився, а частина клієнтів до нього пішла. Ваш бренд – вкрали.
    Реєстрація ТМ - це єдиний спосіб захистити свій бренд про "Друзі". І чим раніше розпочати цю процедуру, тим краще для Вас та для бренду.

Як швидко розпочати реєстрацію бренду?

Зателефонуйте 0987733353, напишіть у Telegram, Viber , WhatsApp або на info@tm.ua


Приклади з життя наших Клієнтів
1-й Приклад: пригоди польської компанії, виробника швейних виробів у 2005-му року.
Пам'ятаєте човникових? Громадянка України возила із Польщі трикотаж. Польська юридична особа, її основний постачальник запропонувала спільно з нею створити компанію в Україні. Польська компанія має 95%, бо саме вона вклала свої гроші і дала величезний товарний кредит. Але через рік польські засновники дізналися, що вказана громадянка України зареєструвала на себе всі п'ять ТМ, з якими польське підприємство вийшло на наш ринок.
Результат: мало того, що їхню інтелектуальну власність неправомірно зареєстрували, так ще й громадянка України подала до суду позов до спільного підприємства про порушення своїх прав на ТМ на суму 1.500.000 грн . За наш найгуманніший у світі суд заборонив використати (фактично - заарештував) кошти підприємства на ці 1.500.000 грн, аналогічно - товар на складах. І вже тільки ПІСЛЯ цього польські пани звернулися до нас за юридичною допомогою в суді...
2-й приклад: пригоди одного досить відомого друкованого видання, 2006-й рік. До нас звернулися за консультацією щодо наступного приводу. Друковане видання під ТМ "М......а" спокійно існувало, поки на нього не поклали око конкуренти. Схема стандартна: звернення до суду, глибокодумний висновок судової експертизи, що виявляється друковані видання (16-й клас) та рекламні агенції (35-й клас), надають подібні послуги. І рішення суду про заборону виданню виходити під торговою маркою "М......а".
Результат: Було видання – і немає видання.
3-й приклад: захоплення тих доменів .UA, права на які належать відомим брендам. Тут взагалі ситуація на початку 2000-х років була досить цікавою. Якщо згадати низку відомих брендів і на початку 2000-х років звернутися до сервісу ТОВ «Хостмайстер», сайт www.hostmaster.ua, тобто. до інформації Адміністратора домену UA, то, наприклад, можна дізнатися, що домен PRAVDA.UA належить зовсім не PRAVDA.COM.UA. Аналогічна ситуація і з доменами INTERFAX.UA, GOOGLE.UA та безліч інших випадків.
А закон України "Про охорону прав на знаки для товарів і послуг" у пункті 1 ст. 19 щодо визнання Свідоцтва на знак недійсним каже: "Свідоцтво може бути визнане в судовому порядку недійсним повністю або частично у разі видачі свідоцтва внаслідок подання заявки з порушенням прав інших осіб".
До речі, пам'ятаємо також про конфлікт прав на бренд із авторським правом. Особливо це стосується розробників логотипів. У них іноді виникає бажання зареєструвати права на логотип як на твір образотворчого мистецтва, а потім вимагати із Замовника доплату за передачу авторських прав, хоча розробка була сплачена. Нами багато разів успішно проведено і реєстрацію авторських прав. Тому Ваше зображення в логотипі краще захистити і авторським правом.

Як захистити свої права на бренд від «друзів»?
Що робити? – Треба йти суд! А з чим? ПРАВИЛЬНО – з вже зареєстрованою торговою маркою

Замовити реєстрацію торгової марки

Вороги вашого бренду



вороги торгової марки
  1. 1) Бізнес йде добре.
    Фірмова упаковка, назва товару – вже стали гарантією якості, гарантією надійності та порядності. Люди платять вам за ім'я.
  2. 2) У бренд вкладено великі кошти.
    У рекламу ви вклали та вкладаєте незліченну кількість коштів та сил. Суми на просування бренду обчислюються вже не однією тисячею доларів. Ваші долари.
  3. 3) вороги не сплять.
    І ось комусь із ваших конкурентів спадає на думку думка позбутися витрат на рекламу, на участь у виставках, на роботу із замовниками тощо. він просто відкриває фірму із Вашим ім'ям. І починає перехоплювати замовлення – саме під Вашим ім'ям.

    Як відбитися від ворогів? З чим піти до суду чи Антимонопольного комітету? Як зупинити несумлінних конкурентів?
    Правильно! – із зареєстрованою торговою маркою!

Давайте якнайшвидше почнемо реєстрацію Вашого бренду!