Чергова торгова марка США успішно зареєстрована для нашого Клієнта
United States Patent and Trademark Office видав відповідний Сертифікат торгової марки США про реєстрацію українського бренду RANCHO у цій країні. Реєстрація торгової марки США проведена нашими Патентними повіреними. Торгова марка у США (United States Trademark) – це юридично захищене позначення, яке дозволяє правовласнику виключне використання свого бренду на території Сполучених Штатів. Реєстрація торгової марки регулюється Патентним і торговим відомством США (USPTO).
Зателефонуйте 098-773-33-53 або напишіть у Telegram чи у Viber.
Торгова марка в США після проходження процедури реєстрації стає юридично захищеним позначенням, яке дозволяє правовласнику виключне використання свого бренду на території Сполучених Штатів. Реєстрація торгової марки регулюється Патентним відомством США (United States Patent and Trademark Office - USPTO).
Процедура реєстрації американської ТМ, як це вказує USPTO, включає кілька важливих етапів:
1. Подання заявки Application. Для початку процедури необхідно подати заявку до USPTO. Заявка включає зазначення самого знаку стандартним шрифтом або надання зображення знака (логотипу), опис знаку, перелік товарів і послуг, які заявляються.
2. Експертиза ТМ (Examination). Після подання заявки відомство проводить експертизу, щоб переконатися, що марка відповідає вимогам законодавства. Вона не повинна бути схожою на вже існуючі зареєстровані знаки, щоб не вводити споживачів в оману.
3. Публікації (Publication) та Період заперечень. Якщо експертиза пройдена, ТМ публікується в офіційному журналі USPTO для можливих заперечень третіх осіб. Якщо заперечення не надходять, реєстрацію завершено.
4. Реєстрація (Registration). Після успішного завершення всіх етапів марка офіційно реєструється і правовласнику видається сертифікат.
5. Попередня перевірка ТМ на схожість з раніш заявленими знаками. Це процедура, яка лише рекомендується нашими Патентними повіреними. Але дуже доцільна.
Термін дії ТМ та його продовження.
Взагалі-то у США щодо ТМ дуже толкове законодавство. І багато моментів захищають саме використання ТМ. Наприклад, якщо при поданні Заявки буде документально підтверджено та зазначено наявність використання ТМ щодо тих товарів або послуг, для яких вона використовується, то це значно полегшує наступні дії. І навіть зменшує розбір зборів за подання. А от якщо ТМ ще не використовувалась у США, то … читаємо нижче.
Є певні суттєві вимоги щодо підтримування реєстрації ТМ у США.
ПОПЕРЕДЖЕННЯ: вашу реєстрацію буде скасовано, якщо ви не подаєте документи протягом нижче зазначених періодів часу в перші десять років:
• Перший кінцевий термін подання. Власник ТМ, зареєстрованої у США, повинен подати Декларацію про використання (або обґрунтоване невикористання) між 5-м і 6-м роками після дати реєстрації. Якщо така Декларація буде прийнята, то реєстрація залишатиметься в силі протягом решти десятирічного періоду, який обчислюється з дати реєстрації.
• Другий кінцевий термін подання. Власник ТМ, зареєстрованої у США, повинен подати Декларацію про використання (або виправдане невикористання) і заявку
для поновлення між 9-м і 10-м роками після дати реєстрації.
• Наступні послідовні десятирічні періоди. Між кожним 9 та 10 річним періодом, який обчислюється з дати реєстрації потрібно подати Декларацію про використання (або пробачливе невикористання) і Заяву на поновлення
Висновок. Реєстрація торгової марки у США – це важливий крок для посилення конкурентних позицій компанії у цій державі.
© Яна Кондратюк, адвокат та Патентний повірений, 2025
Повернутись на Головну сторінку реєстрація торгової марки
Дізнатись все про торгову марку
Отримати штрих-код на товари
Негайна реєстрація авторського права
Отримати патент на винахід чи корисну модель