Головне про реєстрацію торгової марки
Ігор Кондратюк
Патентний повірений
- 1) 20 років успішної реєстрації торгових марок (ТМ). А лише тільки професійний досвід дозволяє правильно вирішити Ваше завдання.
- 2) Більше ніж 5300 вже зареєстрованих ТМ. А це – показник нашої ефективності та вміння правильно вирішувати завдання.
- 3) 16 однолітерних та сотні найкращих доменів UA. Безліч провідних інтернет-проєктів – наші Клієнти.
- 4) Найкраща ціна: реєстрація ТМ під ключ* - 9.385 грн. У нас немає прихованих платежів: все – чесно та відкрито!
- 5) Два Патентних повірених, адвокат та два спеціалізовані юристи - працюють для Вас!
* Під ключ - це повна вартість стандартної реєстрації торгової марки у ч/б вигляді за одним класом МКТП для неплатника ПДВ. І це – від початку (перевірки) і до отримання Свідоцтва. І будьте уважні до цієї цифри! Деякі сервіси говорять лише частину суми (за частину послуг, наприклад: за перевірку або за отримання Свідоцтва), що порушує Ваші права споживача (Вас можуть дурити).
Бажаєте почати прямо зараз?
- • Завантажте файл архіву;
- • Розархівуйте його, заповніть відповідну Анкету та Довіреність;
- • І надішліть їх нам документами Word на info@tm.ua
- Робота почалась!
Як ШВИДКО почати роботу з нами?
Зателефонуйте 0987733353, напишіть у Telegram, Viber або в Skype
Яка реєстрація торгової марки краще - стандартна чи прискорена?
- • СТАНДАРТНА процедура. У цьому випадку Ваша Заявка на Знак для товарів та послуг буде на розгляді в експертизи УкрНОІВІ в середньому десь 15-18 (а може й більше) місяців. Війна + експерти хворіють, звільняються тощо. Тому точні терміни часто непередбачувані.
Вартість стандартної реєстрації ТМ під ключ, якщо знак - словесний, чорно-білий, один клас МКТУ, електронна подача Заявки: для неплатника ПДВ = 9.385 грн. Сюди входять: Перевірка Знака = 2.000 грн + Держзбір за подання Заявки = 3.000 грн + Подання заявки = 2.500 грн + Свідоцтво = 1.885 грн. Все чесно та відкрито! - • Для платника ПДВ (процедура під ключ, знак - словесний, чорно-білий, один клас МКТУ, електронна подача Заявки) ціна реєстрації торгової марки буде дещо дорожчою = 10.525 грн. Податки, бухгалтерія тощо, тому й дорожчі.
- • Чи можлива прискорена реєстрація ТМ? Ні! На період війни цю процедуру скасовано. Сподіваємось, після закінчення війни її відновлять. Так, вона була дещо дорожчою. Але після неї Ви могли бути на 100% впевнені, що Ваш бренд став справді Вашим та захищений Законом. Мати в руках Свідоцтво чи ще лише подану Заявку – це дуже різні ситуації. Коли є Свідоцтво – Вам буде набагато спокійніше. Вартість прискореної реєстрації ТМ під ключ була приблизно у 2 рази швидше, але і у 2 рази дорожча за стандартну процедуру.
- • Символи для позначення заявленого та вже зареєстрованого знака. Піктограма ™, тобто дві латинські літери tm разом – ставлять праворуч угорі після логотипу. Це говорить про те, що знак вже подано на реєстрацію. А ось коли знак вже зареєстрований, то ставлять латинську літеру R у кружечку — ®
Торгова марка та домен ua — хто перший встав, того й капці!
Яна Кондратюк
Патентний повірений
Адвокат
Правила домену UA чітко та однозначно кажуть: є Свідоцтво на знак "АBC", є і домен UA — abc.ua. А немає Свідоцтва на ТМ (знак для товарів і послуг) — немає і домену. Іншого шляху отримання доменного імені просто немає – лише реєстрація ТМ в Україні. А ми спеціалізуємось саме на тому, щоб і торгова марка, і Свідоцтво, і домен UA — у Вас були. Всього на 01.11.2022 р. ми успішно зареєстрували понад 1500 ТМ для отримання домену. Якщо хтось зміг зробити більше, скажіть нам – хто? :)
Особливості реєстрації торгової марки для домену UA
- • Якнайшвидше! В інтернеті діє просте правило: Хто перший встав — того і тапки! При цьому для отримання домену реєстрацію торгової марки достатньо провести лише в одному класі або навіть щодо будь-якої однієї послуги класу. Але якщо Ваші конкуренти проведуть реєстрацію ТМ раніше за Вас, то вони раніше отримають і домен.
- • Важливо правильно вибрати слово! Правильний вибір слова на кирилиці іноді дозволяє отримати два домени UA, а це іноді — дуже корисно. Наприклад, для нашого Клієнта зареєстрований словесний знак "КАСКО". А доменних імен за цим словом отримано одразу два — casco.ua та kasko.ua
- • Не відкладайте на потім. Адже: а) Хороших адрес в ua залишилося мало, тому б) Ви швиденько отримайте свій домен, а вже потім вирішуйте, що і як з ним робити. Тому треба заздалегідь подумати про реєстрацію всіх тих доменів ua, які Вам можуть знадобитися. Наприклад, якщо Ви займаєтеся продажем годинників, то логічно провести реєстрацію хоча б двох адрес: watch.ua та clock.ua. А якщо бюджет дозволяє, то варто подумати ще про timepiece.ua та uhr.ua. Щоби конкуренти під ногами не плуталися!
- • Важливою є швидка подача Заявки на делегування потрібного доменного імені. Як тільки пройшла реєстрація, тобто НОІВ винесено "Рішення про реєстрацію знака", треба максимально швидко сплатити мито та збори, щоб потрапити до найближчої публікації. Усі знаки, за якими отримано Рішення та сплачено збори та мита, публікуються у БД "Спеціальна інформаційна система". Торговельна марка вважається зареєстрованою саме з дати її публікації. І саме тоді, коли є № Свідоцтва в БД, то можна надсилати й Заявку на реєстрацію домену. А хто перший подав Заявку — той домен і отримає. Докладніше про те, як отримати домен UA.
- • Домен UA на 1 рік у нас — 2100 грн.
Як швидко отримати домен UA?
Зателефонуйте 0987733353, напишіть у Telegram, Viber або в Skype
Міжнародна реєстрація торгової марки
Торгова марка Європи.
European Union trade mark — EUTM.- • Євросоюз — це величезний ринок для Вашого бренду. Зареєструвати торгову марку за кордоном, а особливо в Європі (згідно із законодавством ЄС використовується термін European Union trade mark), а до 2016 року — Community Trade Mark, просто необхідно ДО початку ведення там бізнесу. І ще Вам треба розуміти, що реєстрація торгової марки в Україні не дає жодних прав на неї в Євросоюзі. А населення Європи у більш ніж в 10 разів перевищує населення України, і брендів у ній зареєстровано теж більше, і тому Торгова марка Європи (EUTM) — дуже перспективна. Кілька скандальних випадків, коли українські алкогольні бренди швиденько згортали свої експозиції на виставках у Європі, тому що отримували досудові Претензії щодо припинення порушення прав на European Union trade mark.
- • Товарообіг між Україною та Євросоюзом зростає. Товари та бренди рухаються між країнами. ЄС – шанс на додатковий обіг і Ваших товарів, і Вашої торгової марки. Вже давно в Україні активні європейські компанії. Але й українські компанії також рухаються до ЄС. Потрібно заздалегідь подумати, чи потрібна Вам реєстрація торгової марки Європи?
- • Вартість реєстрації торгової марки Європи набагато вища. І це зрозуміло, адже європейський Патентний повірений дорожчий за українського Повіреного. У мінімальному випадку (по одному класу МКТП) вартість подачі заявки на European Union trade mark EUTM складає €1400. Докладніше про реєстрацію торгової марки Європи.
МІЖНАРОДНА РЕЄСТРАЦІЯ торгової марки — Мадридська система
- • Торгова марка може бути заявлена ??до провідних країн Європи, Азії, Америки. Ваша власна ТМ стане міжнародною. Реєстрація торгових марок за кордоном за Мадридським Протоколом або за Мадридською Угодою про міжнародну реєстрацію ТМ дає можливість одночасної реєстрації у 131 провідній країні світу (на 07 серпня 2024 року).
- • Вибір будь-якого набору країн. Реєстрація Вашого бренду за Мадридською системою дозволяє вибрати тільки ті країни, які Вам потрібні. Тобто. через Мадридську систему можливо однією Заявкою піти будь-якою кількістю країн на вибір Заявника: хоч по одній країні, хоч по 10, хоч по всіх одразу. Також за Мадридською системою можлива реєстрація торгової марки в США та реєстрація Єдиної торгової марки Євросоюзу EUTM.
- • Вартість реєстрації міжнародної ТМ. Реєстрація Вашого бренду за Мадридською системою в мінімальному випадку (наприклад: 1 клас МКТУ, ч/б знак, Німеччина + Італія + Франція + Іспанія + Польща) коштуватиме 1.153 швейцарські франки + 10.000 грн.
Патент — вищий пілотаж Патентного повіреного
Патент України
Корисна модель
- • Патент на винахід чи корисну модель може вірно написати лише інженер, людина з вищою технічною освітою. З застереженням, звичайно, що Патент не в галузі хімії чи генетики. Гуманітарії, на жаль, не розуміють конструкційної різниці між втулкою (тампони "Tampax") та композицією (підгузки "Pampers"). Вся річ у тім, що правильно написати Патент, не вивчивши курс сопромату і деталей машин, буде дуже і дуже складно. Якщо взагалі можливо. Вибираючи Повіреного для патентування винаходу чи корисної моделі, запитайте у нього: чи має він вищу технічну освіту? :)
- • Винахід та корисна модель — це найскладніші об'єкти права інтелектуальної власності. Вони можуть охороняти: продукт, спосіб (процес) або нове застосування раніше відомого продукту або процесу.
Під терміном Продукт — законом розуміється як новий пристрій (конструкція), так і речовина, штам мікроорганізму, культура клітин рослини або тварини тощо.
Під терміном Спосіб розуміється як дії матеріальних предметів над матеріальними предметами, так і застосування відомого Способу за новим призначенням. Докладніше про патент на винахід. - • Свідоцтво на промисловий зразок (скорочено — промзразок) захищає у промислового виробу його форму, розмальовку та/або їх поєднання. Сам промисловий зразок має бути новим та оригінальним, що має індивідуальний характер. Зверніть увагу, що новизна виробу розуміється як світова новизна. Здавалося б – усе просто. Але ця простота часто оманлива: треба вміти описати виріб. І не всім це під силу. Свідоцтво отримують досить швидко, через 6-7 місяців після подання Заявки. Воно видається без проведення кваліфікаційної експертизи. Докладніше про промисловий зразок.
- • Вартість складання та супроводження Заявки: патент на Винахід — від 25.000 грн, патент на Корисну модель — від 20.000 грн, свідоцтво на Промисловий зразок — 7.000 грн..
Як ШВИДКО отримати патент?
Зателефонуйте 0987733353, напишіть у Telegram, Viber або в Skype
Штрих-код
Інна Панасюк
Провідний юрист Агентства
- • Штрих-код - це найсучасніша технологія ідентифікації товарів! Отримання штрих-коду — все дуже просто! Ми з Вами підписуємо Договір на послуги з отримання штрих-коду. Ви даєте нам Довіреність. Проводяться платежі. Ми готуємо документи та подаємо всі необхідні документи до "ЄАН-УКРАЇНИ" ("ДжиЕс1 Україна").
Якщо ви не в Києві, то документи для отримання штрих-коду можна надіслати Рекомендованим листом або Службами кур'єрської доставки. - • Вартість отримання штрих-коду: Вартість отримання штрих-коду залежить від розмірів (виду) підприємства: це Велике підприємство, це Мале підприємство або це Суб'єкт підприємницької діяльності. Розміри платежів до "ЄАН-УКРАЇНИ" ("ДжиЕс1 Україна") щодо отримання штрих-коду - єдині для всієї України. Тому за штрихкод доведеться платити однаково що у Києві, що у Харкові чи Донецьку.
- • Вартість отримання штрихового коду: у мінімальному випадку (для СПД / ФОП, 1 код) коштуватиме: $ 107 (Вступні внески) + 2.050 грн (послуги Агентства).
Точну та повну вартість наші юристи розрахують Вам залежно від типу підприємства та кількості кодів для отримання. - • Терміни отримання штрих-коду: отримання штрих-коду процес досить простий, але все ж таки вимагатиме часу на оформлення документів. У середньому на підписання Договору, отримання документів та проведення всіх платежів піде два тижні. Термін отримання штрих-коду можна зменшити. Але це вимагатиме й додаткової оплати. Отримані документи ми надішлемо Вам рекомендованим листом або службами кур'єрської доставки.
Докладніше про штрих-коди країн.
Як ШВИДКО отримати штрих-код?
Зателефонуйте 0987733353, напишіть у Telegram, Viber або в Skype
СOPYRIGHT — улюблене дітище Microsoft & Paramount
Оксана Власюк
Юрист Агентства
- • Авторське право (авторські права, copyright, копірайт, скорочено — АП) — це особливий об'єкт. Напевно, знак С (перша літера англійського слова Copyright) — це найвідоміша і найпоширеніша вказівка про права, що захищаються. Символ © миготить скрізь: програмне забезпечення, фільми, музика, тексти — часто-густо мають значок С. І все це — об'єкти авторського права (укр. — авторських прав)! Саме навіть запозичене слово копірайт (такі слова називають "англіцизми") стало абсолютно звичайним розмовним словом у російсько-українській мові.
- • Попереджувальний символ С у колі, поряд з яким вказується ще якась інформація — є просто всюди. Але це – дуже правильний символ! Відповідно до законодавства реєстрація АП не є обов'язковою, воно виникає без дотримання будь-яких формальностей. Але навіть Закон дуже наполегливо радить: заявіть про свої права! Хоча б попереджувальний напис зробіть!
То що поруч із символом © треба написати? Треба написати: сам символ ©, потім — ПІБ або псевдонім автора (ПІБ — явно краще для вказівки прав), а наприкінці — рік створення цього об'єкта АП. - • Права авторів захищаються відповідно до Закону "Про авторське право і суміжні права". Причому дуже широко і суворо (набагато суворіше, ніж ТМ чи Патент) Але! Для захисту Ваших прав послуги Адвоката як до суду, так і в суді будуть дуже корисні!
Тому, перш за все, порушникам прав варто дуже добре подумати: розміри штрафів і компенсацій дуже великі! Але відразу виникає золоте правило для Автора: хочете захищати права? Тож отримайте документ про це! А єдиний правильний документ, це — Свідоцтво прав автора. І ми його для Вас отримаємо! - • Грамотна реєстрація авторських прав — це вже ефективний спосіб припинити їх порушення. І якщо реєстрація ТМ в Україні — не особливо дешеве задоволення, то реєструвати АП — втричі дешевше! А прав — набагато більше. Звичайно, дуже важливо, перш ніж витратити гроші, вирішити: а чи потрібні Вам ці права? Чи будете їх реалізовувати, а можливо — і відстоювати, і захищати? Реєстрація прав автора не така вже дорога, щоб не подбати про можливі дивіденди від Вами ж створеного.
- • Вартість реєстрації авторських прав: становитиме 2.100 грн для фізособи та 3.000 грн для юросіб. Докладніше про реєстрацію авторських прав
Купити домен UA та торгову марку або продовжити Свідоцтво.
- • Купити домен UA або купити торгову марку, це мовою Закону — передача прав. Найважливіше це розуміти, що ТМ може бути куплена тільки після її реєстрації. Також потрібна реєстрація Договору передачі прав. І поки що йде діловодство, а це десь 1,5-2 місяці, то ця ТМ юридично — поки що не передана. А якщо вона не передана, то з нею може статися всяке. У нашій практиці був випадок, коли наш Клієнт продавець ТМ відмовився від свого підпису на Договорі передачі прав. Будьте уважні! Якщо Вам потрібно купити ТМ — напишіть нам. Ми все зробимо правильно та безпечно.
- • Продати домен UA — це передача прав на ту ТМ, згідно з якою зараз делеговано цей домен UA. Номер Свідоцтва на неї наведено в інформації про цей домен. І цей номер Свідоцтва цього домену UA завжди можна дізнатися і перевірити на сайті Адміністратора домену (hostmaster_крапка_ua). Номер Свідоцтва вказується у полі "license". Продаж домену UA — це складний процес. І небезпечний насамперед для Покупця.
- • Продовжити Свідоцтво (перереєстрація Свідоцтва). Свідоцтво на знак діє 10 років. Але вже за 6 місяців до закінчення цього терміну Ви повинні продовжити Свідоцтво на наступні 10 років.
- • Ліцензія та Ліцензійний договір — це вже використання Ваших прав. Та сама ТМ — має використовуватися. Наше Законодавство прямо передбачає, що якщо знак не використовується в Україні повністю або частково протягом 5 років від дати публікації відомостей про видачу Свідоцтва, то будь-яка особа має право звернутися до суду з Позовом. Предметом якого буде дострокове припинення дії Ваших прав повністю або частково. А ось підписання Ліцензійного договору зупиняє вище вказаний та небезпечний 5-річний термін.
- • Передання прав, як і Ліцензійний договір / Ліцензія, має свої підводні камені. Наприклад, ті Договори, які підписані до Договору передачі прав або Ліцензії, діють і після підписання Договору розпорядження правами. Тому важливо письмово передбачити спеціальні заходи, щоб замість прав не отримати повітря. І ми знаємо, як це має бути написано!
- • Вартість передання прав на торгову марку, винахід чи промзразок у мінімальному випадку 5.000 грн.
На завершення. Звичайно ж, ми не змогли на одному цьому сайті надати всі наші послуги за знаками, патентами чи авторським правом. Адже, крім них, є ще безліч ситуацій. Наприклад, щодо брендів актуальне ще й продовження торгової марки (через 10 років треба продовжити Свідоцтво на неї), припинення дії Свідоцтва, передача прав. А ось, наприклад, для судового захисту Ваших прав – у нас є спеціалізований Адвокат. Також ми готуємо всі документи для суду — Виписка з Держреєстру з ТМ, Витяг про міжнародну реєстрацію знака в Україні тощо. Обсяг питань щодо об'єктів права інтелектуальної власності настільки величезний, що рамки одного сайту просто не можуть помістити їх усі! Але ви можете відвідати інші наші проєкти, які докладно розкажуть: про Авторське право — copyright.ua, про Патенти — patent.ua, а багато корисного про торгову марку — є і на сайті uatm.ua
Пишіть чи телефонуйте, запитуйте — ми завжди раді Вам!