Корейські торгові марки з людським обличчям та тілом
Торгова марка Samsung з людським обличчям та тілом.
Корейська рекрутингова компанія Job Korea провела серед студентів конкурс. Молодим людям пропонувалося пофантазувати, як виглядали б торговельні марки, якби були людьми.
Бренди були запропоновані відомі, але тільки з корейським походженням.
Торгові марки як люди.
Результати виявились дуже цікавими!
Торгова марка Samsung, на думку студентів, досить молодий чоловік у діловому костюмі. Samsung Electronics постійно винаходить майбутнє. Ми досліджуємо незвідане, щоб відкрити технології, які допоможуть людям у всьому світі вести більш щасливе та здорове життя. Вони розширюють асортименти наших мобільних пристроїв, а також докладаємо всіх зусиль для розробки інновацій наступного покоління.
Бренд LG - це дівчина маленького зросту, привітна та інтелігентна. Шлях LG - це унікальна філософія управління, яка спрямовує думки та дії всіх співробітників. LG прагне реалізувати концепцію «LG це # 1. Цілеспрямовано практикуючи «Управління, орієнтоване на людей» та «Створення цінностей для клієнтів» за допомогою «Управління Чон-До».
Автогіганти Hyundai та Kia. Це витривалий і до всього звичний робітник середнього віку. Компанія Hyundai Motor стала першопрохідником автомобільної промисловості Кореї з моменту випуску свого автомобіля Pony, розробленого з використанням власної ексклюзивної технології. Hyundai Motor Company стала всесвітньо визнаним виробником автомобілів, який експортує автомобілі своєї торгової марки до більш ніж 200 країн. Він оснащений виробничими базами у всьому світі. Компанія розширює автомобільний ринок завдяки своєму успіху в масовому виробництві автомобілів з водневим двигуном вперше у світі та запуску GENESIS,
Такі дослідження Job Korea проводила і раніше. За ними можна спостерігати, як змінюється уявлення про бренди з роками. Якісь молодшають, якісь стають старшими, а якісь, можливо, й зовсім змінюють стать.
Схожі новини:
У Німеччині торгова марка Lada популярніша за Jaguar і Saab.
Журнал Forbes вимагає від московської туркомпанії вісім мільйонів за порушення прав на торгову марку.
Повернутись на Головну сторінку реєстрація торгової марки
Дізнатись все про торгову марку
Отримати штрих-код на товари
Негайна реєстрація авторського права
Отримати патент на винахід чи корисну модель